Over Inline ICT

Succes is een keuze.

Kent u 'm nog, John de Manager van de Cup-a-Soup reclame, zo'n 15 terug? Leuk, zeker. Maar wat ons betreft ook leuk-met-een-serieuze-ondertoon. Want als ondernemer bent u zelf voor een groot deel verantwoordelijk voor uw succes. Bijvoorbeeld door de keus voor ICT-middelen. En de leverancier ervan. ICT is tegenwoordig zó verweven met elk bedrijfs-proces, dat het een cruciale succesfactor is.

Voor elk bedrijf een oplossing.

Bij Inline ICT dragen we elke dag bij aan het succes van uiteenlopende ondernemers. Ondernemers met één medewerker en bedrijven met 100 m/v op de payroll. We adviseren, implementeren, beheren en onderhouden. Want dat is het makkelijke van een ICT-leverancier als Inline ICT: we nemen het hele traject voor onze rekening. Zolang het maar over kantoor-automatisering gaat.

We zijn niet zo van de techniek.

Over techniek praten we weinig. Over oplossingen des te meer. ICT is er om het ondernemersleven eenvoudiger te maken, niet complexer. Dat maakt Inline ICT tot een plezierige gesprekspartner. We waarschuwen maar alvast: we willen héél veel van uw business weten. Anders komt die optimale oplossing er niet. Die gedrevenheid kom je niet overal tegen. Typisch Inline ICT, laten we het daarop houden.

Maak kennis met ons support team.

Wie we zijn.

Hier bij Inline ICT zijn we met precies die specialisten die je nodig hebt. Niet meer, niet minder. Scheelt overhead, goed uitgerekend. Toevallig zijn we één voor één – als we onbescheiden mogen zijn, en dat mag hier – keien in ons vak. We speuren de markt continue af naar nieuwe ontwikkelingen.

Hoe we denken.

Eén keer scoren is de kunst niet. Liever een klant die over 10 jaar ook nog klant is. Dan moet je transparant werken, eerlijk zijn, samen de schouders eronder zetten. Je moet elkaar vertrouwen. De business van klanten is voor een groot deel van ons werk afhankelijk, daarom moet een een klant op ons kunnen rekenen.

Wat onze aanpak is.

We doen niet altijd wat een klant vraagt. Wel kijken we heel goed naar wat die klant nodig heeft. En die vraag gaat weleens veel verder dan 'doe-maar-een-netwerk'. Natuurlijk helpen we klanten gewoon die zeggen: 'regelen jullie het maar.' Maar we vragen door, we graven dieper. Het eindresultaat wordt er beter van.

Geïnteresseerd of meer informatie?