Systeembeheer

Een computersysteem dat elke dag keihard moet werken, heeft – het lijkt wel een auto – onderhoud nodig. Het komt er niet altijd van, maar daar heeft Inline ICT iets op gevonden: beheermogelijkheden om het elke ondernemer eenvoudig te maken. En dus om de continuïteit te waarborgen.

Een, twee, drie of vier?
Inline ICT biedt vier verschillende mogelijkheden om het beheer te organiseren:

  1. De meest basic versie is onderhoud op ad hoc-basis. Hierbij legt u zich nergens vast. U bepaalt wanneer wij langskomen. Niets meer, niets minder.
  2. De urenkaart is een aantrekkelijke (en voordelige) optie als u weet dat u van onderhoud gebruik gaat maken, maar nog niet wanneer. U koopt vooraf een aantal onderhoudsuren in, met bundelvoordeel. En voorrijkosten zijn er niet bij.
  3. Beheer voor gevorderden vraagt een SLA, een Service Level Agreement. Dan bepaalt u zelf hoe we vragen opvolgen en binnen welke tijd. Onmisbaar voor die ondernemingen waar de bedrijfsvoering valt of staat met ICT.
  4. Beheer per maand. Eenvoudig uitgelegd: beheer voor de ondernemer die overal in één keer van af wil zijn. U neemt een abonnement per maand, gebaseerd op werkplekken en servers. Inline ICT doet de rest. U betaalt hiervoor een vaste prijs per maand. En bij vragen of problemen heeft u altijd Inline ICT achter de hand. Ook opschalen wordt een geval appel-ei: zowel naar boven, als het de zaak voor de wind gaat, als naar beneden.